Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

17 Şubat 2010 Çarşamba

SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYEM

Bu da benim hediye kazağım:)) Gülşahcım merak etmişti hemde sizlerle paylaşmak istedim;

Ben örgü konusunda sıkılgan olduğum için büyük ebatlı şeyler öremiyorum, bu vesileylede eşim sağolsun bu kazağı alıvermiş işte bana:))

Çok hafif ve puf puf duran bir kazak, delikli dokunduğu için biraz da transparan:))burdan bakıldığında pek belli değil delikleri.... sonunda gri bir kazağım oldu benimde yaşasın;)

hadi hoşçakalın...

11 yorum:

noyumberry dedi ki...

Kazağın çok güzel:) güle güle giy şekerim:))enişteye selam..

Gülşah dedi ki...

canim ya cok tesk.edrim hemen örnek cikartalim ;) bizdede olsun .. zevkli bir secim gülü ülü giyin öpyürumm

serrpil dedi ki...

teşekkürler ablammm,daha güzelleri sana olsun selamlar

serrpil dedi ki...

gülşahcım sağolasın,hemen fotoladım sen söyleyince:)) örnek çıkart anacım ben beceremem:(

Bucanni dedi ki...

Güle güle giy canım. sevgiler...

serrpil dedi ki...

sağol bucannicim...

BirSen dedi ki...

Hediyen cok ho$mu$..güzel günlerde giy tatlim.:)

serrpil dedi ki...

BirSencim canım çok teşekkür ederim

sen daha güzellerini örüyorsun yetişmek mümkün değil:)

şehnaz dedi ki...

serpilcim evet boşnağım.....seninde taçların süper ...ellerine sağlık canım.....

SerpiL dedi ki...

güle güle giy enişte zevkli adam:)

serrpil dedi ki...

şehnazcım canım teşekkürler

bizim eniştede arnavut; görümcem yapar bu börekten tadını biliyorum süperdir:)