Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

22 Mayıs 2011 Pazar

ÇOOOOKKK GECİKMİŞ BİR MİM !

Bugün baktımda çok uzun zaman olmuş post yazmayalı ama mazeretim var desem doğrudur. gecikmiş olan mimi sevgili  ojeliparmaklar  Yeşimcim göndermişti fakat bir türlü olmadı işte cevaplamak, onu kocaman öpüyorum burdan ve ve mimini alıp cevaplıyorum:))

Hangi Çizgi Film Karakterisiniz?
Valla çocukluğum çizgi film kahramanları ile geçti hepsenide ayırt etmeden seyrederdim halende seyrediyorum ne yalan söyliyeyim şimdikiler eskileri kadar güzel değil ama yinede vazgeçmedim o alışkanlığımdan:)
Benim en çok beğendiklerimden biri Twetty'dir. Dış görünüşü ve sesi yüzünden herkes tarafında bayan olarak bilinen tweety aslında erkektir ama bana hep zarif, kibar ve alımlı bir bayan gibi gelmiştir. Hoş bende dış ve iç görünüş olarak bayanım ama erkeklik yanımda vardır hani:) hatta eşim bazen ''azıcık bayan gibi ol'' der. Benimde çizgi film karakterim bu işte....



Herkese mutlu sağlıklı sevgi dolu bir hafta diliyorum..













10 yorum:

noyumberry dedi ki...

Buradan da kutlayayım hayırlı uğurlu olsun bacım:))
En kısa zamanda geleceğiz:)
çok yorma kendini..öpüyorum;)

Yeşim dedi ki...

Canım ben de seni öpüyorum tatlı Twetty'im benim :) Mimi cevapladığın için teşekkürler canım. Bir gün mantı yemeye gelmek dileğiyle kolay gelsin, kazancınız bol olsun.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bu saatte bu mamaları görmemeliydim:(

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

sağol bacım bekliyorum gelin artık:)öptümm

yeşimcim geç bile kaldım cevaplamakda tatlım:))bir gün yolun düşerse beklerim..
sevgiler kocaman öperim senii..

canımm gör gör belki gelirsin bu vesileyle tanışırız öptüm seni..
sevgiler..

GÖNÜL dedi ki...

bayılırım mantıya kutlarım sizi her zaman yorum bırakamıyorum kusura bakma sevgiler

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

gönülcüm çok teşekkür ederim bende çok sık girip gezemiyorum sizleri bir gün beklerim inşallah yolun düşerse..
sevgiler

► Hobihane ◄ dedi ki...

ohh oh ne kadar nefis görünüyor herşy ellerinize sağlık bol kazançlar..

KelebekGibi dedi ki...

Hayirli ugurlu olsun yeni isiniz, yakin olsaydim kesin gelmek görmek isterdim son resmi görünce hele ne güzel kizarmis.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

son resimdeki manti degil, ne o ? cok lezzetli duruyor, canim bile cekti hamur isini ama allah bilir ne kadar yag vardir :(

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

son resimdeki açma gözleme sacda piştiği için çok yağlı değil ama neticede hamur işte:((