Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

17 Eylül 2010 Cuma

ORJİNAL KEÇE TELEFONLUKLAR GELDİİİ


Şimdi de bu keçe telefonluklara hastalık sardım:))Bir tane kendime diye yaptım bende istiyorum bende istiyorum diye ortaya çıkan arkadaşların sayesinde devam ediyorum keçelere...
İşleme yapılınca üstüne pek bir şık oldular..Unutmadan söyliyeyim orjinal yazdım başlığa çünkü dışarıda satılan deri kılıflarda ki gibi, telefonu kılıfın içinden çıkarmak ve rahat kullanım kolaylığı için çekme kurdelesi de ekledim...

Üstteki fuşya rengi belki farklı algılanabilir diye renk belirteyim; alttaki ise tam bir lila rengi, en alltaki de pembe...







 Detaylar için PASAJIMA ve BUTİĞE buyrun:))

En alttaki satıldı bile..şimdi biraz daha büyük ebatlarını hem keçe hemde farklı meteryallerle beraber yapacağım..Keçeleri yazın aldığım için değişik tonları yoktu, zannederim yeni renkler gelmiştir önümüzdeki hafta gidip alacağım renklerini...
Kış geldi keçe ile olan samimiyet dahada bir pekişecek anlaşılan:))

Hepinize mutlu ve sağlıklı hafta sonları
sağlıcakla ve sevgiyle kalın...

20 yorum:

Nedret dedi ki...

Çok zarif olmuşlar. Pembeyi en çok sevdim.

Filiz dedi ki...

merhaba şeker perisi,blogunu yeni buldum,headerına bayıldım:)içim açıldı inan ki..takibindeyim:))

sevgiler

bana da beklerim:
filizinevi.blogspot.com

noyumberry dedi ki...

Kendine yaptığını ben taa yakından gördüğüm için gerçekten güzel oluyo:)Ellerine sağlık :):)

Unknown dedi ki...

sEVGİLİ ŞEKER PERİSİ, ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİYLE KALIN....

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Nedukcum teşekkür ederim beğendiğine sevindim:)

Filizcim hoş geldin canım beğendiğine sevidim bende takipteyim seni:),

Bacım dediğin gibi yakından herşey daha güzel görünüyor:))
teşekkür ederim.

Belgin hanımcım her zamanki gibi çok naziksiniz
sevgiler...

ozgrkdn dedi ki...

Keçenin sınır tanımayan tasarım dünyası sizinle daha bir neşelenmiş,bu güzellikler için ve ziyaretiniz için teşekkürler....

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

ozgrkdn teşekkürler beğendiğinize memnun oldum
sevgiler

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Aaaaa çok güzel olmuş.Keçe yapmayı çok özledim.Satışın bereketli olsun canım.
Sevgiyle:)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

şanslıcım özledik yahu seni:)dönde sende başla işlere ve keçelere...
sevgiler..

Yeşim dedi ki...

Canım çoook güzel olmuşlar ellerine sağlık :) Özellikle pembeye bayıldımmm.Keçe çok keyifli bir malzeme ben de çok seviyorum keçeyle çalışmayı :)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

tatlım sağol:) bende onu beğendim en çok.. hadi senin keçe çalışmalarını bekliyorum:)

Unknown dedi ki...

Gerçekten güzel olmuşlar.. Çekme kurdelelerini de farklı renkte yapmayı deneyebilirsin aslında. Mesela kılıf açık pembeyse koyu ton bir pembe..Nacizhane tavsiyem tabi:)
Blogun çok güzelmiş yeni keşfettim,izlemeye aldım benimkine de beklerim:)
http://alisverisdellysi.blogspot.com/

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

mervecim hoş geldin:)
ben özellikle zıt yaptım kendime yaptığım ise pembeye hardal kurdele
ama dediğin gibide şık olur deniycem aynı tonlarınıda
sevgiler...

Özden CEYHAN dedi ki...

Güzel ve ilginç yaratıcılıklarınız için tebrikler.

MİNYATÜR Bloguma bende beklerim :))

www.ozdenceyhan.blogspot.com

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

hoş geldiniz teşekkür ederim beğendiğinize sevindim
bende size bir uğrıyayım minyatürler için..

Jud dedi ki...

I like your blog, is beautiful!
Congratulacions from Brazil!
Jud-artes

Berra Bayka dedi ki...

çok güzel olmuşlar hepsini beğendim..ellerine sağlık cnm.. bende keçe broş yapmak istiyorum ama nereden alınıo bu keçeler bilmediğimden öle kaldı bu isteğim içimde..

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Jud
Welcome to my blog Nice to like about love!!




Berracım sağol tatlım keçe almak istiyorsan bloğunda da yazdığım gibi bijulandlardan yada takı malzemesi satan yerlere bakman lazım..
öperim canım sevgiler..

Dolabımın İçindekiler dedi ki...

bu telefonluklar harika zaten keçeden yapılan her şeyi beğenirim ama bunlara ayrı bi bayıldıım :) Ellerine emeğine sağlık :) bende bloguma beklerim http://dolabiminicindekiler.blogspot.com

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Dolabımın İçindekiler canım hoş geldin beğendiğine sevindim vazgeçemez oldum bende bu keçelerden:))