Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

15 Şubat 2010 Pazartesi

Kelebek taç ve Kalp broşum

En sonunda kendim için yapabildiğim kelebekli tacım ve kalpli broşum:))
biraz işlemeleri beni oyalasada zevkle yaptım.

Şimdide yapacağım taçlara pul, payet ve boncuklarla işleyerek bir şeyler yapmak istiyorum becerebilirsem tabiki bu iş beni iyiden iyiye sardı zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum bile...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok şık olmuş ellerinize emeğinize sağlık. İyi günlerde kullanın.

Güzellikler sizinle olsun. Sevgiyle kalın...

ladygreenriver dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.
sevgiyle kal

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Belgin hanımcım çok teşekkür ediyorum iyi dilekleriniz için sizde sevgiyle ve sevdiklerinizle hep mutlu kalın...

noyumberry dedi ki...

Tacın ve broşun çok şık şekerim:)
sanki broşun tacınıda yapmıştın gibi geldi..öptüm..

Bucanni dedi ki...

Canım emeğine değmiş :)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

noyumcum çok merci broşun tacını yapmadım ama herkes öyle diyor ondanda yapsaydın keşke diye yapıcam bir tane...




Bucannicim teşekkür ederim canım..