Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

12 Ocak 2010 Salı

ÇOK ŞIK EV DEKORASYONLARI






Çok şık ev dekorasyonları
Nette (yorumcum)gördüm ve hemen sizlerle paylaşmak istedim, belki evini veya eşyalarını değiştirmek isteyenlere fikir olur....:))



8 yorum:

noyumberry dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ayırt edemedim:) bloğumda bildirin var.
sevgiler..

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

bende çok beğendim ama bunlara çok geniş evler lazım canım;
bildirini aldım hemen cevaplıyorum canım

► Hobihane ◄ dedi ki...

hepimizin hayal ettiği genişlikte evler ohh ferah ferahh :)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

GüZeLCe gerçektende herkesin böyle güzel evleri olsa keşke:))

cerenim.com dedi ki...

morlu olan pek afilliymiş. :))

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

bende en çok onu sevdim diyebilirim şekerim:))

sevoooo dedi ki...

bende yeni ev aldim vede 100 metre kare boya yerler dekorasyon hepsi bana bakiyo ama ne yapacagimi bilemiyorum bana yardim eden birisi yokmu lutfennnn:P:P:P

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

sevoooo merhaba hoş geldin..evin hayırlı olsun güle güle otur...Evine alacağın eşyalar için, koyacağın yerleri ölçerek al. biz eve eşya alırken ölçmediğimiz için eşyalar büyük gelmişti Allah kolaylık versin
sevgiler...