Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

5 Ekim 2010 Salı

BU SENE SONBAHARDA NASIL MAKYAJ YAPALIM



Sonbaharda Makyaj Trendleri

2010 sonbahar makyajında renkler yenileniyor ve canlanıyor.

Sonbaharda Makyaj Trendleri!

Mor

2010 yaz makyajında tırnaklarda moda olarak tercih edilen mor oje çok sevildi ve sonbahar sezonunda da göz makyajına yansıdı. Romantik mor; göz makyajında kalemler ve farlarla tamamlandı. Tamamı siyahtan oluşan makyajınıza mor maskara ile küçük bir dokunuş yaparak etkili bir görünüm yaratabilirsiniz.


Yeşil

2011 sonbahar modasının popüler renklerinden yeşilin her tonu gözlerde kullanılıyor. Farklılık sevenler için mor ve yeşilden harmanlanmış göz makyajı öneriliyor.

Renkli Maskara

Makyaj klasiği siyah maskara; makyaj çantasındaki yerini korurken yeni renkler için yer açıyor. Mor, lacivert ve koyu yeşil tonlarında maskaralarla göz makyajınıza yepyeni bir hava katabilir, bakışlarınıza derinlik kazandırabilirsiniz.


Pudra

Ciltteki kusurları gizleyip, yüze doğal ve hafif mat bir görünüm kazandıran terracota pudralar 2010 sonbahar makyaj trendlerinde öne çıkıyor. Makyajın gün boyu kalıcı olmasını sağlayan pudra; içeriğindeki pırıltılarla yüze canlılık kazandırıyor.

Pembeler

Esmer, sarışın, beyaz tenli, kumral… Hangi ten rengine sahip olursanız olun yakışacak tozpembeler 2010 sonbahar makyaj trendleri arasında yer alıyor. Dudaklarda parlak ve yumuşak görünümlü rujlar tercih edilirken, allıklarda pembenin etkisi altına giriyor.

Bu sene hep sevdiğim şeyler moda bayıldım:))
mor far, yeşil kalemler ve yaz kış vazgeçemediğim terracottalar yaşasın!!!
sizde klasik makyajdan sıkılıp farklı görünmek isterseniz yukardaki yazıdaki en az bir moda renk makyaj malzemesini kullanın derim..

Umarım sizlere fikir amaçlı ufak tefek bilgiler vermişimdir..
Bu arada bu yazıyı yazarken eskiden güzellik uzmanlığı yaptığım yıllar geldi aklıma; eee o zaman vakit buldukça sizlere makyajda kullanılan püf noktaları ve bir kaç değişik makyaj stilini paylaşarım burdan...

Şimdilik bu kadar eski kitapları açıp bakayım bu arada atladığım unuttuğum bir şeyler varmı makyaj hakkında..
Hepinize iyi, güzel ve bir o kadar da sağlıklı haftalar diliyorum malum havalar soğudu kendinize dikkat edin emi:)

sağlıcakla kalın.....
görsel

11 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Mor tonlarını bende çok seviyorum.
Teşekkürler canım.
Sevgiler:)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

şanslıcım mor gerçekten çok hoş
özel günlerde ben genelde mor makyaj yaparım
sevgiler canım..

Bayram Kombesi dedi ki...

Merhaba peri, sana ilk ziyaretim ve izlemeye aldim, bundan sonra ugrarim yani. Guzel paylasimlarda bulusmak dilegiyle, sevgiler.

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Bayram Kombesi hoş geldin sefalar getirdin bende izlemeye alıyorum senii:))
sevgiler

noyumberry dedi ki...

Bacım ben seni atlamış mıyım:((
oyy oyy kıyamam..Bu renkli rimellerden gençliğimde kullanırdım:D
Sanki bir ara kayboldular gibi..
Yine moda olmuş..
öptüümm..

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

üüüü ewet kullanırdın:) yine var ama ünlü markaların genelde
öpttümm

modda twin dedi ki...

bende bu sene coookk mor tasarladım :)

Bucanni dedi ki...

Canım benim gözünüz aydın duydum ki yeni bir bebiş gelmiş aileye :)

ebru altin dedi ki...

mor ve yeşil tonlarını bende çok severek kullanırım. Paylaşım için teşekkürler...

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

moda twin canım evet çok güzel oluyor mor ve tonları senin tasarımlarınıda bekliyorum sevgiler...


Bucanni tatlım evet bebiş geldi kızımız oldu darısı olmayanlara sağol canım benim...


brai hoş geldin mor ve yeşil gerçekten çok güzel renkler hele bir de uyumlu tonlarla kullanılınca harika oluyor,sevgiler...

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

selamlar sıtenız cokguzel bende tum kozmetik ve elişi sevenlerı beklıyorum