Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

8 Şubat 2011 Salı

HEDİYELERİM GELDİİİ



Hediyelerim geçen hafta geldi ama resimleyip koymaya fırsatım olmadı bir türlü çünkü sevgili yeğenim geldi Kırklareli'nden okul tatilinde..Annesinden ayırdım onu ilk defa yani sevgili ablam noyumberry'den..Gezmelerimizle ilgili postuda  yayınlarım yakında:))

Bu güzel hediyeleri gönderen modadanhaberinolsunun cici sahibesine teşekkür ediyorum:) Hediyelerin hepsi ayrı güzel..
Ojeyi sürüp fotoyla birleştirdim bile rengi güzelmiş...

Hepinize sevgiler...

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Renkler çok güzel.İyi günlerde kullanın yeğenizle keyifli günler sevgili Şeker Perisi sevgiyle kalın...

noyumberry dedi ki...

Tebrikler bacım :)) güle güle kullan ne kadan cici görünüyorlar..
ojenin rengide hoş,benimkine benziyo..:))

Yeşim dedi ki...

Canım benim güzel günlerde kullan hediyelerini :) ojenin rengini ben de beğendim :) kocaman öpüyorum seni şeker perim :)

Stil Direktoru dedi ki...

Cok hos renkler canim.Güle güle kullan=)

çeşnici Handan dedi ki...

Hediyelerin çok güzel iyi günlerde kullanmanı dilerim. Sevgiler.

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Belgin hanımcım teşekkür ederim
sevgiler..

bacım seninkinin aynısıymış beray öyle dedi..

Yeşimcim sağol tatlım gerçekten rengi çok hoş bende öperim...

Edcoşum sağol cicim teşekkür ederim:)

Handancım teşekkür ederim
sevgiler...

GÖNÜL dedi ki...

pembiş pembiş ne şeker güle güle kullan

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Gönülcüm daha iyileri senin olsun tatlım:))