Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

1 Ekim 2010 Cuma

2011'in MODA RENGİ MEĞER BENİM EN SEVDİĞİM RENKLERDEN BİRİYMİŞ

2011 sezon moda rengi sakinlik yani ''NUDE''.
Renk sanki pudra pembesinin biraz koyusu gibi gül kurusu gibi hoş bir renk. Kombinlemeside kolay. Ben bu rengi çok severim gerçektende bana göre her sezon giyilebilecek bir renk. Yazıyı gördüğümde moda olmasına çok sevindim. Bu renkte ayakkabılara bir kaç örnek vereyim.








Ben bayıldım bunlara sizde bu rengi seviyorsanız ve mutlaka bende de olmalı diyorsanız dolabınızda bu tonlara yer açın..
hepinize mutlu hafta sonları..

sağlıcakla kalın..
görsel

17 yorum:

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Ben en baştakini beğendim, bu arada renk harika...sevgiler...

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

tatlım benimde favorilerimden biri o..gerçektende renk süper..

YeMeK vAkTi dedi ki...

Bende pek severirim siyahtan sonra en ail renklerden

noyumberry dedi ki...

Bacım ne kadar hoş papuçlar onlar ölee:))Bir ve altı favorim..
Pakete koyalım onları:D:D
öptümm..

GÖNÜL dedi ki...

ayakkabıların hepsi birbirinden güzel bu rengi bende çok severim:)))))))))
sevgiler

GÜL dedi ki...

ayakkabılarda renklerde bi harika ben babetleri beğendimmm

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Aylincim siyahın yerini bencede hiç bir şey tutmaz diğerleri sonra gelir...


Bacım yollasam sana hemen olsada keşke:((


Gönülcüm gerçekten hepsi güzel hepsi benim olsun istiyor insan...


Gülcüm ben çok fazla açık ayakkabı giyemiyorum ama bunları çok sevdim ve beğendim bende...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ooo çok güzel en alttakine bayıldım..
sevgiler

modafobik dedi ki...

Cidden çok hoş bir renk fakat adının nude olduğunu bilmiyodum iyi oldu bu bak (:

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Neşeli Günler herkesin favorisi aşağı yukarı aynı, zevkler bir şekerim..


Modafobik gerçekten güzel renk, dağarcığına yeni bir şey eklendi işte ne güzel

Berra Bayka dedi ki...

ayy bayıldım hepsine.. ama en çok ta şu üstünde siyah gül gibi şey olan babete bittim.. benim olsun o yaa :)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Berracım o çok rahat gibi görünüyor zaten her şeyle çok rahatlıkla kullanılabilir sana gönderiyorum onu:)

Berra Bayka dedi ki...

tmm tişükürler tatlım aldımm :) muck

Stil Direktoru dedi ki...

1. ye bayıldım süper süperr

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Edoşum bende en çok onu sevdim hatta profil resmi yaptım:))

my pink world dedi ki...

bende bayılırım bu renge :)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

my pink world hoş geldin
bende gezdim bloğunu dediğin gibi bayıldığın anlaşılıyor pembelerle dolu sayfaların çok hoş canım..
sevgiler..