Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

20 Ağustos 2010 Cuma

^^TELEFONLUK ^^



Evett işte bende pembe keçeden telefonluk yaptımmm...
Tatile gitmeden önce yaptım ama henüz ekledim, ilk denemem olduğu için acemice oldu ama görenler beğendi, şimdi renklerinden ve farklı ebatlardaki telefonlara göre yapıp satışa hazırlık yapacağım;
Keçe malzeme olarak gerçekten çok güzel ve istediğini yapabildiğin düzgün ebatlarda yapılmasa bile kendini kamufule eden tek malzeme bana göre iyiki keçe varmışta herkes güzel şeyler yapabiliyor
Benden keçe ile uğraşanlara ve diğer arkadaşlara sevgiler
sağlıcakla kalın...
(Resimleri gece ve çok acele çektiğim için net görünmeyebilir keçenin rengi fuşya pembe)

14 yorum:

Hande dedi ki...

keçeden yapılan şeyler çok sevimli oluyor telefon kılıfın da çok güzel olmuş :)

Yeşim dedi ki...

Canımmm çok güzel olmuş. Ben de telefonum için keçe telefonluk yapmayı düşünüyordum uzun zamandır. Yapayım artık güzel oluyormuş :) Ellerine sağlık, bol satışlar.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel olmuş arkadaşım.İyi günlerde kullan.Kenarlarının tırtıklı olmasına bayıldım.
Sevgiler:)

GÖNÜL dedi ki...

sevgili şeker perisi çok şık olmuş keçe benimde favorim vazgeçemiyorum ellerine sağlık

noyumberry dedi ki...

Ben daha yakından gördümm:)
bende kızıma yapıcam bir tane..
Değişik renklerini bekliyoruz..
öptümm..

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerine ve emeğine sağlık.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

aaa cok güzel olmus ellerine saglik !!! kece yi nerden bulabilirim.. normal kumas satan yerlerde yoktur dimi..

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Handecim teşekkür ederim canım beğenmene sevindim:)

Yeşimcim teşekkür ederim canım benim:)sende yap ekle bizde bakalım bu acemiliğime geldi sen daha güzellerini yaparsın öpüyorum...

Şanslıcım sağol hayatım beğenmene sevindim :)tırtıklı makasla yapılan şeyler çok hoş duruyor hemde geç tiftiklenme oluyor...
sevgiler

Gönülcüm sağolasın:)keçeye bende fazlasıyla merak sardım...

Ben size yapamadan geldim buralara vakitte olmadı ki zaten:( sen daha güzelini yaparsın bacım:))

Fatoşcum sağol canım beğendiğin için sevgiler....

Senacım teşekkür ederim:)bloğuna yazdım ama buradan da yazayım keçeyi kumaş satan yerlerde bazen bulunduruyor ama genelde takı malzemesi satan yerlerde oldukça rahat bulabilirsin
sevgiler..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Keçe başladı,kış başladı sayılır dimi.
Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

keçe başladı ve kışada az kaldı:(
teşekkür ederim beğendiğine sevindim Nur ablacım
sevgileer...

havlu-dantel dedi ki...

Özellikle genç kızlar çok beğenecektir. Ellerinize sağlık
İyi akşamlar :)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

havlu-dantel hoş geldin bloğuma:)
genç kızlardan çok büyük hatunlar bayıldı valla:)hem kızlara hem hatunlara çalışıcaz bu sene bol bol
sevgiler...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık yapımıda kolaymış..İzlemeye aldım senı cnm bende beklerim sevgıler ;)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

mYPrıncess teşekkürler canım beğendiğine sevindim uğruyacağım bloğuna
sevgiler...