Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

9 Temmuz 2010 Cuma

SAMBACI BEBEK

Bayıldım bu  bebeğe!!
Zannediyorum 2 yaşında ama ne güzel dans ediyor, seyretmek isteyenler tıklayın lütfen...

10 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Seyretmiştim bu videoyu.Süper bir şey.
Sevgiler:)

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

:) bunlar doğuştan sambacılar.çok şirindi sevgiler

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

şanslıcım bende seyredince bayıldım sanki büyük gibi dans ediyor
sevgiler...
Tülincim gerçekten doğuştan galiba öğretsen bu kadar iyi oynayamaz yani
sevgiler..

nesrin dedi ki...

Cok taliymis gercekten. Masadan düsmemis neyse ki . Sevgiler...

noyumberry dedi ki...

Hiç güleceğim yoktu:))
Bezinden büyük işler yapıyor :D
öptümm:))

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

nesrincim merhabalar hoş geldin bloğuma..okadar tatlı oynuyor ki paylaşmak istedim dediğin gibi iyiki düşmemiş
sevgiler...


valla bende bayıldım bezli bezli doğuştan olsa gerek bu yetenek öptüm bacım...

Bucanni dedi ki...

Canım nasılsın özlemişim sizleri.

Ne tatlı bi çocuk bu böyle poposunu tutamıyo ama samba yapmayı biliyo :)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

iyiyim tatlım bizde seni özlemişiz:))

üzüm kuşu dedi ki...

ay sıpaya bak nasıl oynayıştır o öyle:)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

sevgili cemre gerçektende sıpa ve yetenek bence:))