Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

5 Şubat 2010 Cuma

Taçlarım Sahiplerine ulaştı

=SATILMIŞTIR=
=SATILMIŞTIR=
=SATILMIŞTIR=
Taçlarım sahiplerine ulaştı.....bugün biraz rahatsızım vücudum kırılıyor sanki, ama bunları yetiştirmek için kalktım fotoladım
umarım beğenir sahipleri:))

12 yorum:

noyumberry dedi ki...

Cnmm benim oh ohh devamı geLsin inşallah..şansları bol olsun elimi sürdüm ekrana ;) mucxx =)

balböcükleri dedi ki...

cnm kendine dikkat et hepside ççok şık

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

şeker ablam sen sürdükçe şansları açılıyor gerçekten sağolasın bende öptüümm...


serpilcim canım benim çok teşekkürler sende kendine ve oğluşlarına iyi bak çok öptüm seni..

Şehnaz dedi ki...

serpilcim,taçlar çok hoş olmuş....sana bol kazanç ve devamının gelmesini diliyorum.....sevgiler tatlım....

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım taçlar çok harika olmuş..Ellerine sağlık.Kırgın gibiyim yazmışsın geçmiş olsun.Sevgiler bıraktım..

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

şehnazcım çok teşekkür ederim hayırlı olur inşallah dileğin:))benden de sana sevgiler canım benim


paşakızı mutfakta canım teşekkür ediyorum taç yorumuna:)) biraz kırgınlık var evet ilaçlarla atmaya çalışıyorum işte sevgiler...

BirSen dedi ki...

Canimcim cok gecmi$ olsun!
Taclarin hepsi bir birinden güzel.:)
Sevgiler...

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

BirSencim teşekkür ederim bugün
6.gün ve iyiyim artık geçti,
öptüm canım..

Demet / Demetoloji dedi ki...

hayirli olsun yeni pasajin canim ;) bol satislarin olur insallah :)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

demetcim inşallah hayırlı olur, teşekkür ederim tatlım sağolasın..

Stil Direktoru dedi ki...

Hepsi çok güzelmiş canım

Gülşah dedi ki...

canim yaa türkiyede olsam kesin bir kactanesini almistim ben ;-) cok güzel bende istiyorummmmmmmmmmmmm