Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

26 Şubat 2010 Cuma

Doğum Yapacak Mutlu Annelere...


Lohusa annelere o güzel mutlu anlarda eşlik edecek ve güzelliğine güzellik katacak aynı zamanda da şık görünecek kırmızı taçlar
hadi pasaja bir tıkla :))

10 yorum:

Zeugma dedi ki...

Gerçekten harika olmuş bunlar..

Eline sağlık..

Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

çok güsellerrr:))))

Unknown dedi ki...

Serpilcim hediye çekilişime bekliyorumm katılırsan sevinirim
www.tugbasatelier.com
Anasayfadaaa:)

Adsız dedi ki...

ne kdr güzelmiş ellerine sağlık canım. hamile kalırsam birgün kesin alıcam söz =)

noyumberry dedi ki...

Kendim takacakmışım gibi heyecanlandım :D ..ellerine sağlık
çok güzel olmuş..ne ara yaptın bunları..geceleri uyumuyorsun galiba:)..öpüldün..

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

tuğbacım sağol tatlım
katılıyım bende:) bakiim bir bloğada...

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

Handancım sen evlen bi hele sana daha güzellerini yaparım:))

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

canikom o heyecanı inşallah bende yaşarım bir gün:)
noyumcum zaman buldukça yapıp ekliyorum şekerim

Bucanni dedi ki...

Çok güzel etrafta hamile de yok ki alalım :)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

olsun sadece bakıp beğenmeniz bile beni çok mutlu ediyor bucannicim

öpüyorum