Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

9 Ocak 2010 Cumartesi

~~''ÖDÜLÜM''~~


Ben 2009'un sonlarında yaklaşık 4 ay önce başladım blog yazmaya;
Hiç ama hiç bilmediğim bir dünyaya açtım kapılarımı;
Sanki senelerdir tanırmışçasına konuştuğum, yazıştığım arkadaşlar arasında buldum kendimi, samimi, içten, doğal...
Her geçen gün artan dostluklar ve yazışmalar;
O kadar güzel yazan bloglar varki günün belli bir saatini okumak için ama muhakkak okumak için ayırıyorum, ve ben kendimi henüz bu güzel blog yazanların içinde düşünmezken daha henüz yeni yeni alışırken kendimi bugün noyumberry 'cimden aldığım güzel bir ödüllün sahibi olarak buluverdim. Bana bu ödülü vererek beni ödüle layık gören sevgili noyumberry seni çok iyi takip eden ve yaptığın elişlerini gerçekten çok beğenen biri olarak takdir ediyorum; yaratıcılığının sınırı yok ellerine sağlık diyorum canım...
Şimdi ödülü paylaşmak için hiç ayırt edemesemde isimler söylemek gerikiyor galiba, öncelikle tüm izlediğim ve beni izleyen blogcu dostlarıma yolluyorum kimseler darılmasın diye ...

---*.::Kapkara Camdan Kelebek::.*
---Croche Colorido
---Kelebek Atölyesi
---Patchwork - Kirkyama
---Renklitasarımlar

bu kadar :)))çünkü çoğu arkadaşım ve dostum bu ödülü haketmiş ve almış zaten

Daha da güzel ödüller tüm blogculara olsun,
günışığınız hiç sönmesin~günışığı çiçeğiniz hiç solmasın...

sevgiler

Hiç yorum yok: