Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

12 Aralık 2009 Cumartesi

YILBAŞI geliyooor...


Bir süredir yazamadım, çanta yapımı, süs yapımı, ha bide kolye de vardı fırsat bulup yazamadım işte. Önce süsleri koymak istedim hazır yılbaşı yaklaşıyor güzel güzel takalım ağaçlara, ağacı olmayanlar istediği yere kapılara, çocukların odalarına vs... Evet yılbaşı için hazırladığım, kısmen geri dönüşümden oluşturduğum yılbaşı ağacı süslerim...Daha sonra kapı süsü olarak kullanılabilir. Boyut olarak 6.5 cm, çok büyük gibi duruyor ama göründüğü gibi değil ebatları. Ben hemen kapıma bir tane astım valla hoş olmuşlar, çok büyük olunca kapıyı kaplıyor sevmiyorum öyle büyüğünü, sizlerde umarım beğenirsiniz. Detaylar serrpil.pasaj.com'da.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

çok şekerlerrr..

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

teşekkür ederim. geri dönüşüm projelerimden biri beğendiğiniz için teşekkürler...

noyumberry dedi ki...

noyumberry bunları çok beğendi:))

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

teşekkürler noyumberry ilginize...