Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

26 Kasım 2009 Perşembe

Hepinize iyi ve sağlıkla dolu mutlu bayramlar diliyorum


Ahhhh eski Bayramlar!!!
Kurban kestiğimiz zamanlarda sabah erkenden kalkar güzel kıyafetlerimizi giyer önce kahvaltı sonrada kurban kesmeye gidilirdi. Ben tabi gitmezdim. Çünkü o kurbanı babam bir hafta önceden getirirdi bahçeye, bizde onu topladığımız taze yeşil otlarla beslerdik. Üzüldüğüm için hiç gitmedim ve halende gitmem. Bayramın kurbandan çok BAYRAM kısmını severdim zaten. İkindiye doğru komşu gezmeleri başlardı. Herkese gitmek isterdim merak ettiğim için Bayramda ne yemekler yapmışlar diye. Dolmalar , börekler, tatlılar...Ertesi günlerde de ziyaret edilenler iade-i ziyarete gelirlerdi, sohbetler edilirdi. Şimdilerde bakıyorum o günler o alışkanlıklar çook uzakta kalmış. Herkes bayramı tatil olarak görüyor. Ziyarete gitsen evde kimse yok tatildeler. Olsada bir şey farketmez kimse kimseyi tanımıyorki zaten aynı yerde yaşıyorsun kafasını kaldırıp merhaba diyen yok. Oysa bir merhaba, bir temenni, bir tebessüm çokmu zordur vermesi. Bayramın ve eski günlerin kıymetini bilenlere, yaşayalım yaşatalım diyorum.
Yazmış olduğum yazıyı bu Bayramda hayallerinizin gerçekleşmesi dileği ve de sevdiklerinden ayrı olanların kavuşması dileği ile yazıyorum
Benim düşlerimde ırmaklarım var içinde hayallerimi yüzdürdüğüm, benim ömrümde sevdiklerim var bayramlar ayrı geçince üzüldüğüm....
Hepinize sağlık ve sıhhatle dolu iyi bayramlar olsun. Sağlıcakla....

Hiç yorum yok: