Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

22 Kasım 2009 Pazar

EBRULİM

Yaklaşık 4 sene önce ara verdiğim takı işlerine tekrar dalya dedim, hemde eşimin anneannesinin annesine, 20-25 sene önce o zamanın modası dantelden hediye olarak ördüğü çay tabağı altlığını kolyeye çevirerek. Dantel motifleri kolye formatında bir araya getirerek ortaya böyle şıkır şıkır harika bir kolye çıkarttım valla. Birde küpe ile tamamlayınca hiç tahmin edemediğim kadar hoş bir takım oldu. Sizlerinde beğeneceğini umuyorum. Detaylara pasajımdan bakabilirsiniz...
kurdele ile süslediğim kolyeyi tamamlayan küpeler


3 yorum:

sibel dedi ki...

NE KADAR HOŞ OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK.

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim yorumunuz için, sizin ürünlerinizde çok hoşmuş ellerinize sağlık sibel hanım.

ladygreenriver dedi ki...

muhteşem duruyor resimde.harika olmuş ellerinize saglık.yakından bakmasaydım yazacaktım danteller metal aksesuar gibi görünüyor.çok şık olmuş canım ellerinize saglık.
sevgiler