Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

21 Ekim 2009 Çarşamba

GÜNÜN İÇİNDEN

Bugün tüm sevdiklerime bir süpriz yapmak istedim bu bloğu açarak. Ama bu en çok ablam için geçerli oldu tabi...


Daha önceden açmış olduğum pasaj.com. adresinde farklı bir kimlikle kayıt olduğum için hiç aklına gelmedi tabiki benimle yazışıp bana cevap verdiği.Yayınladığım blogdaki resimleri görüntüleyip bakana dek ...Hemen arayıp '''bu resimleri ben başka yerdede gördüm''' diyince kahkahayı patlattım ve süüüppprrriizz. Çok sevindi. Şimdi onada açıyoruz hadi hayırlısı olsun şekerim kolay gelsin...

Hiç yorum yok: