Bu Blogda Ara

Fotoğrafım
Eskiden kanatlıydı dağlar.İstedikleri zaman uçar diledikleri yerlere konarlardı...... Toprak onların gidiş gelişlerinden öylesine sarsılıyor öylesine inliyordu ki Tanrı SUDRA toprağın haline acıdı ve dağların kanatlarını kesti; Kanatlar bulut oldu..... İşte bulutların dağlara koşması bundandır..... Kimbilir belkide senin bulutun çok yakınında yanıbaşındadır!!!

30 Ekim 2009 Cuma

BOĞAZDAN CUMHURİYET MANZARALARI

Kutlamalara gidemedim dün bi tembellik vardı hemde pc de yapmam gereken işler.Dün tv den izledim güzeldi kutlamalar ve yine Fahir Atakoğlu farkı tabi ya...


Kutlamaların tek buruk tarafı Atamızda görseydi keşke.

Bunlar iyi güzelde birde benim nacizhane fikrim ,bu kadar gösteri ve harcanan paralara acıyorum açıkçası .Bir tarafta çalışana yapılan 0.05 lik mesai zammı bir tarafta eğlence biraz orantılı olsun be kardeşim!!! Dün H.....t gazetesinde Yılmaz Özdil'in yazısını okudum Türk basınının Türk Silahlı Kuvvetlerine yazdığı yazıdan alıntı yapmış. Sizlerde bulup okuyun neler yazıyor neler.

Hepinize güzel günler iyi hafta sonları...

Hiç yorum yok: